Menu

volgende paginavorige paginaterug naar dashboardSchoolgids

 22/34 

7. Praktische zaken

De administratie
De administratie houdt zich bezig met alles wat te maken heeft met het verwerken van leerlingengegevens. Ook voor de leerlingen houden zij zich bezig met het invullen en administreren van diverse zaken. Om alles goed, snel en nauwkeurig te kunnen uitvoeren, verwachten wij van de leerlingen het volgende:

  • Geef wijzigingen in persoonsgegevens (verhuizing, wijziging van telefoonnummer, verandering van werkgever of burgerlijke staat) zo spoedig mogelijk door aan de leerlingenadministratie en je mentor. Hiervoor is een verhuisformulier beschikbaar.
  • In te vullen formulieren dienen aan het begin van de schooldag bij de administratie te worden afgegeven en kunnen op een later tijdstip weer worden opgehaald. Wanneer de administratie het druk heeft, kan het invullen een paar dagen duren. Houd daar rekening mee.
  • Indien nodig worden rapporten en verzuimbrieven e.d. aan de ouders gestuurd, omdat zij de wettelijke vertegenwoordigers zijn. De school gaat er vanuit dat een minderjarige leerling bij zijn ouders woont, tenzij de ouders bij de school een ander adres opgeven.

Conciërge
De conciërge houdt toezicht op het hele gebouw. Ook is hij verantwoordelijk voor kleine reparaties in het gebouw. Alle aanwijzingen van de conciërge moeten uiteraard door de leerlingen worden opgevolgd. Aan het begin van het schooljaar ontvangen de leerlingen van de conciërge een kluissleutel.

Aula
Vanaf 08.00 uur kun je de aula gebruiken. Uiteraard alleen op tijden dat er geen lessen gevolgd moeten worden. Tijdens de korte pauzes en middagpauze kan je er eten en drinken. In de aula zijn broodjes, drinken en fruit te koop. En soms een snack die door de leerlingen is gemaakt. Met elkaar houden we de aula schoon.

Overzicht medewerkers 2017-2018

Docenten

Afk.NaamVak/functie
AriMevr. M. AriLeerplein Nederlands en rekenen, muziek en mentor
BeRDhr. R. BeentjesTeamleider, techniek.
DaMMevr. M. van DamsLeerplein Nederlands en rekenen, Engels en mentor
EmLMevr. L. EmanuelsInstructeur dienstverlening en welzijn
GrFDhr. F. de GrootNT2, begeleider Stay Okay en de Houtman, mentor
HoSMevr. S. HornbergerNederlands, Engels, schoolopleider
HulMevr. H. SahinNT2 en mentor
KrnMevr. M. KrijnenNT2, drama, mentor
KroDhr. J. KroesemeijerHoreca, mentor en ICT
KrKDhr. K. KruithofLeerplein Nederlands, rekenen, doorstroomcoördinator, nazorgcoördinator
KstDhr. A. van der KustTechniek, mentor
OoTMevr. T. van OotegemAVO vakken, stagebegeleider, stagecoördinator , mentor
PowMevr. T. PouwDienstverlening en Welzijn, mentor,
RoMMevr. M. RozenbladAVO vakken, , mentor
ScpMevr. SchapersNT2 en mentor
ScrDhr. F. SchramaLichamelijke opvoeding, mentor
VrlMevr. S. VerleurLeerplein Nederlands, rekenen, NT2 en Mentor
VeJJ. VerheijdenLichamelijke Opvoeding
VrRDhr. R. VrijenhoekHoreca, Stagebegeleider

Andere functies en onderwijs ondersteunend personeel

Intern   Extern 
FunctieNaam  FunctieNaam
SchooldirecteurDhr. R. van Bever LeerplichtambtenaarMevr. X. Lemmers
TeamleiderDhr. R. Beentjes Ouder kind adviseurMevr. A. Pengel
ZorgcoördinatorMevr. A. Joosen SchoolartsDhr. M. Hersi
OrthopedagoogMevr. I. Rodenburg Begeleider passend onderwijsDhr. A. Vrijland
VeiligheidscoördinatorDhr. R. Beentjes SaltoMevr. E. van Uden
AdministratieMevr. M. Wijntuin   
ConciërgeDhr. H. Linkers   

Deelraad

Naam
Mw. T. van Ootegem (docent)
Hr. F. de Groot (docent)
Mw. M. Royer (ouder)
Mw. A. Sardha (leerling)
Mw. M. Grootfaam (leerling)