Onze school houdt zich aan de regels van de kernprocedure. Wij doen niet mee met de centrale matching. Inschrijving is direct mogelijk, gebruik hiervoor het aanmeldingsformulier LUCA Praktijkschool. Het praktijkonderwijs is voor leerlingen van 12 tot 18 jaar die van de basisschool het advies hebben gekregen deze opleiding te volgen. Wanneer wij een aanmelding in behandeling nemen en de leerling blijkt toelaatbaar, dan bieden wij de leerling een plaats aan op onze school. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan spannen wij ons tot het uiterste in om de leerling te bemiddelen naar een andere school. Voor onze school kun je je aanmelden t/m zaterdag 17 februari 2024.

Als je interesse hebt om de school te bezoeken dan kan dat. Op afspraak organiseren we dan een lesmiddag speciaal voor jou en andere kinderen die onze school nog een keer willen bezoeken.

Wil je graag extra uitleg over de aanmeldprocedure? De Gemeente Amsterdam legt op schoolkeuze020.nl nog eens stap voor stap de aanmeldprocedure uit.