Presentis

Presentis is een leerlingvolgsysteem. In Presentis kunt u bekijken hoe het gaat met uw zoon/dochter op onze school. Behaalde competenties (kennis, vaardigheden, persoonlijke kwaliteiten) tijdens de theorie en praktijk, cijfers, stage, de extra ondersteuning die uw zoon/dochter krijgt en de gesprekken met zijn/haar mentor zullen in Presentis bijgehouden worden. Zo heeft u altijd een overzicht van alle zaken die spelen op school en die te maken hebben met de ontwikkeling van uw zoon/dochter.

Uw zoon/dochter kan belangrijke bestanden voor school uploaden naar de app van Presentis. U kunt hierbij denken aan foto’s en/of filmpjes van projecten of schoolreisjes, spreekbeurten, powerpoint presentaties, stageverslagen en werkstukken. Daarnaast wordt er verwacht dat zij zichzelf beoordelen op vaardigheden en competenties doormiddel van het portfolio. Hoe zien zij zichzelf?

Ga naar Presentis via deze link: https://luca.presentis.nl/start/​. De app van Presentis is te downloaden in de app store of google playstore.